vrijdag 25 december 2015

Christmas 2015

December is mijn favorieten maand van het jaar! De lichtjes hangen weer voor de ramen en sinterklaas en de kerstman komen langs. En mijn verjaardag, ook niet geheel onbelangrijk haha. Het is alleen jammer dat het tegenwoordig niet meer sneeuwt met kerst, maar ja dat kan in de zomer wel weer toch. Wil je meer december verhalen horen lees dan snel verder!
Vroeger toen ik een jaar of 5, 6 was, was ik altijd enorm blij als het weer 1 december was. Dat betekende namelijk dat sinterklaas kwam ik bijna jarig was en de kerstman kwam soms ook nog even langs. Cadeautjes hoe meer hoe beter zei ik dan altijd! Vooral de dingen waar ik al het hele jaar op had zitten wachten. We kwamen altijd voor sinterklaas met de hele familie bij elkaar en de dag daarna vierde we dan ook maar gelijk mijn verjaardag. Tegenwoordig vieren we meer kerst heerlijk gourmetten met de hele familie. Bij ons thuis doen we sinds een paar jaar sint en kerst in 1 en dat vieren we dan meestal ergens in januari om het allemaal nog leuker te maken. We maken dan surprises erg leuk om te doen met een grootte groep mensen. Met mijn vriendinnen doen we het dobbel spel ook erg leuk om te doen. Iedereen koopt dan 2 of 3 cadeautjes en dan gaan we dobbelen en aan het einde van de avond heb je 3 leuke cadeautjes om weer mee naar huis te nemen!

Dit jaar vier ik eerste kerstdag bij mijn moeder met familie gaan we lekker gourmetten. Tweede kerstdag vier ik dit jaar bij mijn tante waar er heerlijk voor ons gekookt wordt en er cadeautjes onder de boom liggen. Derde kerstdag (zoals mijn vader het noemt) vieren we dit jaar bij mijn vader met een tassen vol met allemaal kleine cadeautjes waar ik enorm naar uitkijk. Foto's volgen op instagram!

Ben benieuwd naar de gezichten van mijn broertje en zusjes als de cadeautjes uitpakken die ik voor de heb gekocht!

Cadeautjes cadeautjes cadeautjes!

Tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten