vrijdag 1 januari 2016

Nieuwe ronden nieuwe kansen (Nieuwjaar 2016)

Het nieuwe jaar is weer aangebroken en dat betekend dat iedereen weer met een lijstje komt met wat ze allemaal willen bereiken in het nieuwe jaar. Zoals sparen voor een nieuwe auto, een kind krijgen of een verre reis maken. Een soort van bucket-list zou je het kunnen noemen. Bij meer dan de helft van de Nederlanders staat boven aan het lijstje: Stoppen met roken en meer sporten. Wil je weten wat mijn doelen voor 2016 zijn en hoe 2015 voor mij verlopen is lees dan snel verder.

#2015bestnine

2015 begon voor mij al goed met een geplande reis naar mijn vriendinnen in Ierland en 5 weekjes voor mijn werk in Brussel. Veel mooie en leuke dingen meegemaakt en gezien in de eerste 2 maanden van het jaar.Brussel en Dublin zijn 2 prachtige steden en 2 van de 5 Europese die ik het afgelopen jaar heb mogen bezoeken. En toen begon mijn grootte avontuur 7 weken alleen voor
werk naar Duitsland naar een klein stadje vlakbij Frankfurt. Ook hier heb ik een top tijd gehad en hele leuke mensen ontmoet! Leuke dingen gedaan en gezien. (Europapark was daar een van) En toen was het half mei en ik ben ik nog eens 3 weken naar Duitsland geweest dit maal naar Berlijn met collega's uit Nederland weder om, om een 1,5 week te werken. Daarna heb ik nog eens 1,5 week genoten van een heerlijke vakantie in Duitsland bij mijn lieve nicht en de nieuwe vrienden die ik had gemaakt de maand ervoor. En toen was het juni en ben ik gezellig met een vriendin een dagje naar Londen gegaan om te shoppen ook niet mis! Voor de rest heerlijk de hele zomer elk weekend wat met vriendinnen gedaan. En  lekker uiteten en naar de film geweest met collega's! En toen was het augustus en moest ik zo nodig mijn arm kneuzen ;'( Gips en een brace gehad en hier enorm lang mee rond gelopen helaas. Maar toen  was het eindelijk november en heb ik de mooiste reis van mijn leven gemaakt. Ik heb Amerika en Canada mogen bezoeken zo tof! Meer lezen over mijn reizen dat kan, ik heb uitgebreide reisverslagen geschreven over wat ik allemaal heb gezien en gedaan. En toen was december eindelijk daar en kon ik eindelijk weer fulltime aan de slag op het werk. En natuurlijk kunnen we mijn verjaardag niet vergeten heerlijk een dagje in Amsterdam geweest met mijn lieve vriendin Emma! Het weekend daarna was ik weer in Amsterdam ditmaal met mijn vader voor het afstudeer project van mijn broertje en wat een show was dat, hij heeft zoveel talent. Het weekend erna was ik gewoon weer in Amsterdam! Normaal kom ik maar 2 a 3 keer per jaar in Amsterdam nu was ik er gewoon 3x in 1 maand. En wat is het toch een prachtige stad ik ga er graag heen. En nu heerlijk het jaar afgesloten met kerst met mijn familie! En wat 2016 mij ook gaat brengen ik ben er helemaal klaar voor! Kom maar op met al die uitdagingen! En mijn wensen? Hopelijk krijg ik in 2016 mijn eerste huisje en gaat het op werk ook de goede kant op!En kan ik verder gaan met het uitbreiden van deze blog! Ik wens een ieder van jullie een geweldig 2016 toe!! En heb voor nu al een eerste mededeling in januari komen er 2 posts per week online!

Brussel


Amsterdam

Tot snel!

XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten