vrijdag 8 januari 2016

Youtube: Favorieten Nederlandse Youtubers

Net als de meeste mensen ben ook ik gek op uren filmpjes kijken op Youtube. Dit doe ik dan ook heel uitgebreid als ik daar de tijd voor heb. En net als vele andere mensen heb ik natuurlijk ook zo mijn favorieten 'youtubers'! In deze post mijn favorieten Nederlandse youtubers!!


Er zijn enorm veel Nederlandse youtubers en de meeste van deze youtubers zijn dan ook zeker terug te vinden op mijn lijstje. Als ik filmpjes op youtube kijken zijn het vooral beauty filmpjes maar ook grappige filmpjes vindt ik er leuk. Hier onder een lijst met alle Nederlandse youtube kanalen waarop ik op dit moment op geabonneerd ben:


Vloggloss

Beautygloss
Vera Camilla
Live Life Gorgeous
2WMN
KittehscupcakesNL
Foodgloss
BeautylabNL
BlushingbeautyNL
NikkieTutorials

Het zijn vooral de beauty kanalen waarop ik geabonneerd ben zoals je kunt zien ben ik gek op make-up en livestyle filmpjes. Veder kijk ik ook heel graag naar de jongens van StukTV en de jongens van Cinemates. Je kunt wel stellen dat ik naast een serie en make-up verslaving ik ook eigenlijk een beetje een youtube verslaving heb. Ik zit dagelijks z'n 2 a 3 uurtjes op mijn laptop youtube filmpjes te kijken. Je komt al snel aan een uurtje filmpjes kijken als het steeds van die klikbaren filmpjes zijn van 2 tot 5 minuten. Ook zijn de make-up tutorials soms 10 a 15 minuten en dan kom je ook al snel aan een uur. De dames van de beauty kanalen hebben ook vaak nog een 2de of 3de kanaal waar ik dan ook op te vinden ben met bijvoorbeeld vlogs en lifestyle tips. Het liefst willen we natuurlijk allemaal youtubers zijn maar voor nu ben ik al heel blij dat ik naar andere mensen hun filmpjes kan kijken. De dames zijn stuk voor stuk goed in het gene wat ze doen en ik kijk dan ook graag naar hun filmpjes. Zo kijk ik graag naar de vlogs van Mascha en naar de make-up revieuws van Willemijn en Martine de hits and o god no's van Nikkie en de heerlijke recepten van Frances. Ga zo door dames (en heren)!


Volgende week kun je in deel 2 lezen wie mijn favorieten buitenlandse youtubers zijn.


x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten