vrijdag 15 januari 2016

Youtube: Favorieten Buitenlandse Youtubers

Net als de meeste mensen ben ook ik gek op uren filmpjes kijken op Youtube. Dit doe ik dan ook heel uitgebreid als ik daar de tijd voor heb. En net als vele andere mensen heb ik natuurlijk ook zo mijn favorieten 'youtubers'! In deze post deel 2 van mijn favorieten youtubers!! Buitenlandse youtubers!
 Zoals jullie nu al weten ben ik gek op beauty filmpjes en ik ben dan ook zeker geabonneerd op meerdere buitenlandse beautyguru's. Maar in deze post zal ik het niet alleen over de beautyguru's hebben die ik volg maar ook over game en muziek filmpjes. Want naast beauty ben ik ook gek op gamen en het luisteren van muziek. In dat opzicht ben ik ook eigenlijk een beetje een nerd. Hieronder een lijst van een aantal van mijn favorieten buitenlandse youtube kanalen:




Verder ben ik gek op de filmpjes van de heren van ERB (Epic Rap Battle of History) en ben ik gek op de grappige filmpjes van de Whats up Moms. Verder moet je ook zeker eens een kijkje nemen op het kanaal van Daniel Kim hij maakt elk jaar (sinds 2010) een mix van beste hits van dat jaar en ze worden steeds beter. Wat ook een kijkje waard is, is het kanaal van Heather Traska zei maakt geweldige 'One woman a cappellas'. Zoals je in mijn andere post al kon lezen spendeer ik veel tijd op youtube en nu kun je wel zien waarom. Er is zoveel te zien en te doen op youtube dat je er eigenlijk nooit klaar mee bent! Ik ben enorm blij dat er zoveel mensen op de wereld zijn die zo veel moeite doen om andere mensen een goed gevoel te geven of blij te maken met het geen wat ze het liefste doen.

Bedankt voor het lezen en tot volgende week!

x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten