vrijdag 9 oktober 2015

Mijn eerste blog

Follow my blog with BloglovinHoi allemaal,

Wat leuk dat jullie even langs wipt op mijn blog.
Bij deze dan eindelijk mijn eerste echte blogpost!!


Maar waar moet ik het dan in godsnaam nou met jullie over gaan hebben?
Zullen we dan maar beginnen bij het begin.
Mijn naam is Auvy de Vries en ik ben 22 jaar oud. Ik ben afgestudeerd en werk nu fulltime in de retail. Ik ben gek op reizen , series kijken en make-up. Deze onderwerpen zullen jullie wel vaker tegen komen op mijn blog. Ik ben half Nederlands half Surinaams en gek op eten (haha). Ook houd ik heel veel van lezen( het liefts in het Engels) en kijk ik graag tv. Ik heb de opleiding Junior Producer afgerond aan het ROC en heb een fulltime baan bij de Primark. Ook volg ik een thuisstudie Engels bij de LOI. Ik hoop dat jullie veel plezier gaan hebben op mijn blog!!

Veel lees plezier en tot snel!

X

Auvy



Geen opmerkingen:

Een reactie posten