vrijdag 9 oktober 2015

Mijn favorieten tv series (oud en nieuw)

Zoals ik al aan jullie verteld heb in mijn eerste post hou ik enorm veel van series kijken en dan vooral Amerikaanse series vindt ik erg leuk! Nou ben ik het type mens dat s'avonds heerlijk op de bank ploft en Netflix of Popcorn time aan zet. 


Een goede tip voor de mensen onder ons die net zo gek zijn op series kijken neem eens een kijkje op Sidereel! Dit is een website waar je al je series handig in een overzicht hebt! Hou er wel rekening mee dat alles bij ons een dag later pas online komt, dus wat ze in Amerika op donderdag kijken komt bij ons pas vrijdag online.

 (hier een foto van mijn schema van 6 t/m 12 oktober)
                                                            

Hier een top 15 van series die ik nu volg (ik volg er z'n 25):
  1. How To Get Away With Murder
  2. Once Upon a Time
  3. Pretty Little Liars
  4. Scandal
  5. The Blacklist
  6. The Originals
  7. The Flash
  8. Arrow
  9. Grey's Anatomy
  10. Bones
  11. The Vampire Diaries
  12. Jane the Virgin
  13. Reign
  14. Penny Dreadful
  15. Brooklyn Nine-Nine

Het mag wel duidelijk zijn dat ik gek ben op de series van de Amerikaanse zender the CW!!

Ik probeer graag nieuwe dingen uit en zo ook series dit is de reden waarom ik op dit moment zoveel series kijk.

Ook heb ik al veel series helemaal uit gekeken de Concluded shows zeggen ze dan in Amerika. Ook van deze shows heb ik een lijstje gemaakt niet perse op volgorde van leuk naar minder leuk, want ik vond ze allemaal erg leuk!

  1.  Will & Grace
  2.  Charmed
  3.  The Carrie Diaries
  4.  Sex and the City
  5.  The Closer
  6.  Friends
  7.  Desperate Housewives
  8.  Glee
  9. Gossip Girl
  10. The Nanny

Nu zal je vast denken dit kind is helemaal gek van tv kijken (een klein beetje maar). Mensen vragen mij altijd van 'Maar Auvy heb je dan wel tijd om zoveel series te kijken?' en dan zeg ik altijd: Ja dat doe ik in mijn me time! Ik maak tijd vrij om mijn series te kijken haha.

Als jullie dat zouden willen dan kan ik een volgende keer dieper op een aantal van de series in gaan.

Ik hoop dat jullie weer op ideeën heb gebracht om weer wat nieuws te gaan kijken!!

 (#TGIT Picture by ABC)
                                                                                     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten