zaterdag 17 oktober 2015

M.A.C Junkie

Zoals je aan de titel van dit bericht al kan zien ben ik gek op M.A.C! En dan hebben we het natuurlijk niet over de MC Donalds waar je die o zo overheerlijke frietjes kunt halen, hoewel ik hier vroeger wel gek op was haha. Nee we gaan het vandaag hebben over het make-up merk waar jong en oud van over de hele wereld gek op is! En ik ben daar een van.


Yeah nieuw lip potlood en lipstick!!





Mijn MAC verslaving begon vorig jaar met hun bekende lipsticks. Ik was met een collega de Douglas in gelopen en naar van alles en nog wat aan het kijken. Ik had nog nooit van het merk MAC gehoord en wist dus ook niet wat ik ervan moest verwachten. Dus ik ben even gaan kijken bij hun stand en vond een lipstick die mij wel mooi leek. Little did I know dat, dat een van hun bekendste lipstick was namelijk 'Rebel'. Weg was ik van deze lipstick en ik had hem dan ook elke dag op tot ik mijn volgende lipstick kocht. Dit keer was het een minder opvallend kleurtje een mooie nude tint met een beetje roze namelijk 'Twig'. Nu een jaar verder heb ik 26 lipsticks!! Ja I know dat is shocking. Naast de lipsticks heb ik ook 7 lip potloden, 2 kwasten, 1 blush en 1 highlighter. Ook ben ik gek op hun lip primer een product dat voor mij heel goed werkt. Hier onder een lijstje van al mijn producten die ik tot nu toe heb gekocht. Naast al mijn make-up producten gebruik ik ook hun brush cleaser en hun charged water om mijn lipstick te verwijderen.

Lipsticks:
  1. Jubilee
  2. Rebel
  3. Diva
  4. Retro
  5. Twig
  6. Captive
  7. Spirit
  8. Dubonnet
  9. Verve
  10. Craving
  11. Mocha
  12. Cardinal
  13. Velvet Teddy
  14. Viva Glam 3
  15. Steam Heat
  16. Paramount
  17. Diva-ish
  18. Amorous
  19. Brick-o-la
  20. Persistence
  21. Whirl
  22. D for Danger
  23. Taupe
  24. Del Rio
  25. Plumfull
  26. Studded Kiss
Willen jullie swatches zien van de verschillende kleuren op mijn huidtype let me know dan zal ik daar verder op ingaan in een ander bericht.

Kwasten:
  1. 217
  2. 116
Blush:
  1. Pinch me
Highlighter:
  1. Global Glow
Lip Potloden:
  1. Cork
  2. Soar
  3. Currant
  4. Whirl
  5. Ruby Woo
  6. Spice
  7. Dervish
MAC junkie in the making

Im a proud MAC junkie! Jullie ook??

#MACJunkie

Kijk voor al hun producten op hun website MAC.

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten